
Asigurarea de sanatate deductibila fiscal
Exista doua posibilitati in cazul asigurarii de sanatate deductibila fiscal:
​
1. spitalizarea sau interventia chirurgicala se face in reteaua pusa la dispozitie de Metropolitan Life by Future Health Romania. Decontarea in retea este un proces direct in care asiguratul nu mai prezinta dupa preautorizare si alte documete catre Future Health Romania, legatura fiind directa intre spital/clinica si Future Health Romania;
​
2. spitalizarea sau interventia chirurgicala se face in afara acestei retele, la alegerea fiecarui angajat inclus in asigurare. In cazul in care se opteaza pentru un spital/clinica din afara retelei, documentele necesare se vor obtine de catre asigurat de la institutia unde s-a tratat si apoi vor fi transmise Future Health-ului.
Reteaua Future Health Romania cuprinde spitale/clinici la nivel national. Pentru a vedea lista completa si a-ti alege unitatea click aici.
​​
1. Eveniment tratat in reteaua Metropolitan Life by Future Health Romania
1. Asiguratul apelează Call Center-ul la (+40)212 084 100:
-
Identificare asigurat (nume, prenume, CNP)
-
Furnizare informații listă spitale rețea
-
Furnizare informații acoperire (estimare sumei decontate)
-
Informații documente necesare in vederea decontarii
​​
3. Se trimite Autorizarea Prealabilă către asigurat:
-
Verificare eligibilitate
-
Estimare cuantum beneficii
-
Trimisă în max 48 de ore
-
Valabilitate autorizare - 90 de zile
5. Asiguratul se internează în spital
-
După internare asiguratul informeaza spitalul ca este asigurat de Metroplitan Life by Future Health.
​
2. Asiguratul trimite documentele necesare conform punct 1 la:
sau
-
Adresa poștală: Str Sevastopol nr 24, birou 404, Sector 1, cod postal 010992, București
​​
4. Asiguratul se programează
​​​​
-
Asiguratul se programeaza la unitatea medicala aleasa din cadrul retelei Metropolitan Life by Future Health.
​
6. Asiguratul se externeaza
-
Spitalul trimite devizul de plată către Metropolitan Life
-
Asigurătorul acoperă costurile serviciilor medicale autorizate
-
IndemnizaÈ›ia se plăteÈ™te de către Metropolitan direct către Spital în limita sumelor asigurate;
-
Clientul achită eventuala diferență către Spital.
OBS. Dacă ai uitat să ne contactezi, înainte de internarea în Spitalul din Rețea, pentru a verifica dacă îți vor fi decontate serviciile medicale, ne poți suna chiar și în momentul spitalizării, direct sau prin intermediul Spitalului.
Dacă nu ne poți suna nici în momentul spitalizării, te rugăm să ne suni după externare pentru solicitarea indemnizației de asigurare. Vei plăti integral serviciile medicale utilizate în Rețea iar plata indemnizației se va face, ulterior, direct către tine.
2 Eveniment tratat in afara retelei Future Health Romania
1. Asiguratul se programează și se internează la unitatea medicală dorită din afara rețelei.
2. Asiguratul se externeaza si:
-
Contacteaza Call Center-ul Metropolitan Life pentru a obtine informatii cu privire la documentele necesare plății indeminzației/ a despăgubirii, conform evenimentului asigurat
-
Asiguratul trimite către Metropolitan Life prin email: despagubiri_angajati@metropolitanlife.ro sau prin poștă pe adresa: B-dul. Lascăr Catargiu 47-53, unitatea 4B, etaj 4, RO-010665, sector 1, București, Cererea de despagubire insotita de documentele necesare conform informatiilor oferite de Call Center
-
Metropolitan Life confirmă (telefonic/email) acoperirea
-
Se plăteÈ™te indemnizaÅ£ia către asigurat în termen de 15 zile lucrătoare de la data la care documentaÅ£ia solicitată este completă.